مو یه گیسو ها یه- تو سیم ها یه سازه منه
**
مو یه گیسو ها یه- تو - سیم هایه ساز منه
مویه گیسو هایه تو- ساز تنهایی شب های یه منه
خط لب ها یه لب ت-– حامل نت ها یه منه
دشت گونه یه تو – دفتر ردیف نت هایه منه
**
وقتی خوابی گیسوهات ناز می کنم
بوسه از گوشه یه چشمات میکنم
دفتر نت هامو من باز میکنم
من ترانه ها گفتن آغاز میکنم
**
می نویسم روی لب ات - نت هامو من یکی یکی
می نوازم با موهات نت هامو من یکی یکی
می نوازم با موهات ترانه هم یکی یکی
می خونم ترانه هامو من برات یکی یکی
**
**
اگرچه گیسوهات رنگش سپیده
اگرچه گونه هات رنگش پریده
اگرچه لب هات در غم تنیده
اگرچه قلب تو در غم خزیده
**
هنوزم گیسوهات برام الهام ه
هنوزم گیسو هات برام اتمام ه
هنوزهم گیسوهات همه حرف هام-ه
هنوز هم گیسوهات همه شعر هام ه
**
موهایه گیسوهات سیم هایه سازم
همکه عطر ه گیسوهات – آرام جانم
که جام بوسه هات درد و دوایم
که دشت گونه هات – خاطره هایم
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: موی یه گیسو ها یه- تو سیم ها یه سازه منه
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/6/11- بداهه – ناتمام- تقدیمی- - با یادی شعر/ گیتار / اثر بانو آرزو محمد زاده و تقدیم (ز-ب) اون که گیسوهاش برام سیم های ساز منه