دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر پرستو پورقربان (آنه)
آخرین اشعار ناب پرستو پورقربان (آنه)
|
کتیبه هایی نانوشته٬
بر پیشانی دیوارهایی
که کمر خم کرده اند دوش خانه ای
از دورافتاده ترین
اوجِ ناسرودنی ها !
که نه هرگز
سروده شده اند
نه خوانده .....
دنج ترین نقطه ی
تازه های دیرینه ی هرکس٬
که لای چهارچوبِ
جبر و اختیارهایش
همیشه ولوا میکند !
.
.
.
چقدر ناپخته
دست پس می کشند٬آرزوها ......!
پ.ن:
همیشه عمقِ وجود٬گفتنی هایی هست که نه میتوان گفت نه میتوان به تصویر نشاند٬فقط باید تماشا کرد که چگونه درون را حیرت زده ی جان جهان میکند و هیچ را به همه و همه را به هیچ قاب میگیرد!
آه از درونِ هرچه بی تاب و آرام گریز من و من ها ....
(هذیان های این قلم را ببخشید٬دیریست در انجمادِ سکوت٬مجذوب بود و زمان می برد هذیان هذیان تا شعرِگویا قد کشد ..... ِ)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.