جمعه ۲ آذر
لبخند تو شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۴۹۸۷۶
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
لبخندت
شبیه اعجازِ پیامبری ست
تمام جنگ های دنیا
به آتش بس می رسند
وقتی می خندی
تکتم_آقابالازاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرترا خواندم و از مهر احساس خوبتان استفاده بردم درود بر شما