چهارشنبه ۱۶ آبان
گلدسته های عشق شعری از محمدرضا بهرامی
از دفتر شور عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۴۹۸۲۷
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا بهرامی
|
امشب برای دیدن رویت دعا کنم
محزون و دل شکسته خدارا صدا کنم
گلدسته های عشق و اذان و نماز شوق
قد قامت خیال تورا اقتدا کنم
راه گریز از غم عشق تو بسته ماند
پس ناگزیر با غم و دردم صفا کنم
از بین موج موج غمت تا که وا رهم
تا ساحل خیال نگاهت شنا کنم
باری به دوشم از غم هجرت نهاده ای
این کوه غصه را همه دم جا بجا کنم
دستان یخ زده که به سویت کشیده ام
در سر نپرورم که به یک لحظه ها کنم
من در جواب اینهمه جور و جفای تو
کاری مگر شود که به غیر از وفا کنم
هر کس که یاد و عشق تورا میبرد ز دل
باید زخود برانم و او را رها کنم
محمد رضا بهرامی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.