جمعه ۲ آذر
پنهان میشوم پشت تمام اتفاق ها شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۵۸ شماره ثبت ۴۹۲۲۰
بازدید : ۵۷۵ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
minaei:
minaei:
پنهان میشوم
پشت تمام اتفاق ها،
میدانم
دلتنگی هایم بها یی ندارد....!!!
لبه ی پرتگاهی ایستاده ام
که سقوط را به سمت تمام
اتفاق ها سوق میدهد،
من هر لحظه در سکوت خود ،
میمیرم،
من هر روز محکومم
به عدالت مردانه ی تو
که ازمن زنی ساخته است
برای هوس های تکراری،
زنی که حتی در شعرهایش
حق ندارد، آغوش را بهانه کند
لبهایش را برای بوسه های
عاشقانه سیقل بدهد،
نوازش کند،
دراز بکشد،
دوست داشته باشد،
از خواب های تعبیر نشده
بگوید،
دوست داشتن برای من
سم مهلکی ست
که در رگ هایم جریان پیدا
کرده و مرا تا آغوش مرگ
فرا میخواند،
عشق برای،زن هوس نیست،،،،،،،
زندگی ست،
تا زندگی کند،
اصلا بهانه ای ست تا پشت به
تمام اتفاق ها نفس بکشد
،من زنم
زنی که شعرهایش
دلمرده شده اند
از وقتی که تو
در شعر ها هم
عشق را براش
ممنوع کرده ای.........
#زندگی_عشق=با جسمی که
فقط لایق مرگ است......
از روزی که مرا به مرگ دعوت
کرده ای، زندگی زیر مدار
صفر درجه است،
#کبری_مینایی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.