شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
بی اذن تو من جام ننوشم
**
بی اذن تو جام ننوشم
جز جام تو جام ننوشم
جز می تواز جام ننوشم
جز شهد تو از جام ننوشم
جز دست تو جام نگیرم
جز کام تو کام نگیرم
جز راه تو راه نگیرم
جز دستت آرام نگیرم
**
جز عشق تو- عشق نجویم
جز نامه تو – نام نجویم
جز میل تو - میل نجویم
جز مهر تو- مهر نجویم
**
جز دست تو -من رام نشوم
جز مهر تو- آرام نشوم
جز کام تو- سرشار نشوم
تو چشمه یه تو سیر آب نشوم
**
جز جام تو سر مست نشوم
جز می تو مست نشوم
جز دست تو رام نشوم
جز مهر تو- آرام نشوم
**
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: بی اذن تو من جام ننوشم
با یادی از شعر / لبم/ اثر استاد سید حاج فکری احمدی زاده ( ملحق)- سایت شعر ناب95/5/11- و تقدیم به ایشان
توضیحات: سرایش95/5/11- بداهه- ناتمام- تقدیمی- ویرایشدوم95/5/12
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.