يکشنبه ۲۷ آبان
کم رنگ تر شعری از ابوطالب زارع
از دفتر باران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۴۸۹۱۸
بازدید : ۸۹۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
کم رنگ تر
پر رنگ تر
فرقی نمی کند برای کسی
که کتری خالی حوصله ات از چه سر می رود
زمان
زمانه ی گنگ بودن است
هم کیش من!
و گر نه کیش می شوی
من بر رگ هیچ کس دست نمی گذارم
که آدم ها
افسون تر از آنند
که خواب هایشان . از پریشانی شانه خالی کنند
و خنده های گس
از شیرینی شان حرفی بزنند
رنگی اگر حضور دارد
سیاه و خاکستریست
برگ ها را فراموش کن
سبزینه فقط یک وهم است
کم رنگ تر
پر رنگ تر
در این زمانه احساس نمی شود
وفور نعمت را می بینی؟
آرامش تب کرده است
هزیان می گوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افسون تر از آنند
که خواب هایشان . از پریشانی شانه خالی کنند