دوشنبه ۲۸ آبان
یک ستاره شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۴۸۸۳۲
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
آسمانِ پُرستـــاره ٬ کو ٬ کجاست
روزهاتاریکوبیرنگوصفـــاست
شدبدنها داغو دلهاســـردِسرد
فقرو تبعیضوجفــا٬بیانتهاست
رفته یغمـــا ٬ جملگی ٬ خلخال ها
اینخبر٬درگـوشِمَـردُم آشناست
سینهها٬پُرکینه شـد٬خالی زِ مِهر
آرزویِ مــا ٬ رفیـــقی بی ریــــاست
مـــا مسلمـــــانیم ٬امــا ٬ صد دریـــغ
کارِ مـــا در این زمـــانه ادعــــاست
سینه میسـوزد ازاینبیحُرمتی
راستمیگویمزِدل٬آگهخداست
رویِ پیشانی اگر صد پینه است
زانچهسودیتاکهظلمتبرمَلاست
تا نگــــوید حـــق ٬ بُـــوَد ننـگِ بَشــــَر
گرچه حامی تاسَحَرغرقِدعاست
بارالـــــٰهـــــا ٬ بهـــــرِ این دردِ عظیــــم
چارهْ تنهـــــا مهـــــــدیِ آلِ عبــــــــاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و مبین مشکلات جامعه