دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاشکی بود یکی تا زِ دلم غــم بِبرد
دردِ آمیـخته با غصـــه و مـــاتم ببرد
تشنهامتشنهیِجاویدْشدن٬بامِهرش
کاش آیــد که مـــرا تا لبِ زمزم ببرد
شدهدلْتنگبرایِسـخنیازسَرِعشـق
کیستتاحرفِمـرامحضرِمَحرمببرد
تاکه افتــد نظرمبر رُخِ او٬ لال شَوَم
خبرازخجلتواز شرمِمن٬آندَمببرد
شـــانه بشکست ٬ زِ بارِ گُنهِ بسیـــارم
بهــرِ آن یــار ٬ نشــــانی زِ قَدِ خَم ببرد
ترسمآزرده شَــوَدروحِلطیفش٬راوی
معصیتهایِمـرا ٬ نَمنَمو کَمکَمببرد
زخمِ ناسـور بریده زِتَنَم تاب ٬ کَسی
خبری زینکه نیـازم شـدهمرهم ببرد
حالْمحتاجِنگاهیْشدهحامی٬ایکاش
روزگارش بههواخواهیِ همدم ببرد
کاش آیدگُلِ زیبـایِ من از پَردهبُرون
تا٬ زِ دل غصـهواز دیدهیِمن٬نَم ببرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست