يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر مهدی اصغری عظمی ( معین تبریزی )
آخرین اشعار ناب مهدی اصغری عظمی ( معین تبریزی )
|
هــر ذره ذره از دل مــن ، آشنــای تــوست
زیبــاتـرین تــرانــه ی عــالم ، صــدای تــوست
نـــام تـــو را بــه لــوح دلــم حــک نـمــوده ام
در دل هــر آنچـه مـی گذرد ، مـاجرای تــوست
گرمـــای دســت هـــای تـــو آرام مـــی کنـــد
ایمن ترین مکــان جهــان ، دست هــای تـوست
زیبــای مـن ! جمــال تــو خـورشیـد دیگـریست
هفت آسمان که در دلِ شیداست ، جـای تـوست
شـوق تــو از دلـم نــرود تــا جهــان بــه پــاست
خورشید و مــاه و چرخ فلک ، زیـر پـای تـوست
روی مــعـین ز دیـــدن روی تـــو ســـرخ شـــد
ایــن شــادمـانگـــی ز رخ کیمیــای تــوست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.