جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
امشب هوا
هوای توست......
مثل تمام شبهای گذشته،
باید تمام ریه هایم را
پرکنم از هوایت،
وجودم تازه شود
مثل تمام روزهایی
که آغوشت،
تنها به وسعت حضور
من جا داشت،
و نبودنی، در کار نبود
وقتی عطر حضورت ،
فضای خانه ام را پر میکند،
تمام فاصله ها پروانه می بارند،
رها میشوم،
رها تر از همیشه
و چنان خیالت مرا میبرد
که در تمام لحظه هایم
شانه به شانه ات
در تو صعود میکنم،
ودر بلندای احساست،تمام عشق را
به تماشا می نشینم،
چه ویرانم میکند ،
نبودت،
مثل بهمنی، که
مرا به قطبی ترین نقطه ی
خیالم میبرد
تا
زیر این همه دلتنگی
مدفون باشم،
بی هیچ حضوری......
امشب
باز هم هوا
هوای توست.......
کمی به فتح این خسته بیندیش،
شاید
میان ناباوریهایم
به یک اتفاق ایمان بیاورم،
بودنت
کنار تمام نبودن ها
امشب هوا
هوای توست......
#کبری_مینایی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است