جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
وقتی
مرا میبوسی،
شعر از لبهایم چکه میکند.....
تمام واژه ها شکوفه میدهند،
هوا پر میشود از" دوستت دارم" ها
دستهایمان پل میشوند برای رسیدن،
چشم هایمان،
امان از چشم ها،
آغوشت، تمام امنیتم میشود
آنقدر که،،
دوست دارم ،برای همیشه
، کنار تو باشم......
تو،
تمام مرا تسخیر میکنی،
مثل جاسوسی
که دوست دارد از مرز کشوری عبور کند،
از تمام من عبور میکنی،
و بیچاره من
که، به محاصره ی تو در آمده ام،
و هر فراری از تو
مرا به مرز نابودی می کشاند....
من
در سایه ی سیاستمداری
چون تو،
فقط روز های تنهای ام را
توی تقویم ها علامت میزنم
تا یادم نرود،
تنهایی
شعر بلندی ست ،
که
وقتی بوسیده میشوم
باید بلند بلند برای خودم
بخوانم،......
وقتی
مرا می بوسی،
شعر از لبهایم چکه می کند........
و هوا پر میشود از "دوستت دارم"
ها
#کبری_مینایی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.