يکشنبه ۲۷ آبان
تفسیر عشق شعری از احمد بیرانوند
از دفتر دلواژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۴۸۲۴
بازدید : ۱۱۹۹ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب احمد بیرانوند
|
بار بست و کوچ کرد و پرکشید
جام شیرین شهادت سرکشید
میله های این قفس رادر شکست
روبرویش نقشی از یک در کشید
باغبان یاس های تشنه بود
اشک ریزان لاله ای پرپر کشید
بوته تردید را سوزاند و رفت
جنگلی سرسبز از باور کشید
از عطش لب های او خشکیده بود
جرعه ای از ساقی و ساغر کشید
او ز یاران چشم یاری هم نداشت
چون خدا را ناظر و داور کشید
ازدحام لحظه هایی سخت بود
لحظه ایی لبخندی از مادر کشید
زیر بار ظلم نا اهلان نرفت
شمه ای از غیرت حیدر کشید
عاشقی در کربلا تفسیر شد
جسم های پاره و بی سر کشید
|
|
۰ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین سرودید
در پناه سیدالشهداء محفوظ و مؤید باشید