سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      شوق وصل

      شعری از

      فرشاد زرین قلمی (میثاق)

      از دفتر دفتر اول نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ شهريور ۱۳۹۰ ۰۴:۵۵ شماره ثبت ۴۷۸۲
        بازدید : ۱۶۵۲   |    نظرات : ۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرشاد زرین قلمی (میثاق)
      آخرین اشعار ناب فرشاد زرین قلمی (میثاق)

      باز سوداي تو ديشب به دلم تاخته بود
                                    جانِ مسكين به تب افتاده و دل، باخته بود

      آنچنان   در  قفسِ  سينه  تقلا  ميكرد
                                     گويي از جفت، جدا در قفسي فاخته بود

      ياد از آن قامتِ رعنا كه چو يك سروِ ِ چمان
                                   در ميانِ  چمن  و دشت قد افراخته بود

      راه ميرفت ، خرامان و به صد غمزه و ناز
                                      چشم ها در پي آن گوهرِ ِ پرداخته بود

      شوقِ وصلش به مَثَل شر بت نعنا و عسل
                                  جاري اندر رگ و پِي كار مرا ساخته بود

      اين همه شور و شرر در جگرم از آن بود
                                      كز سرِ ِ لطف به ما يك نظر انداخته بود

      حيف و صد حيف كه در خيلِ  هوا خواهانش
                                  قدر (ميثاق)  ندانسته  و نشناخته بود

                                                  
               1390/6/4- 00:35 بامداد جمعه- فرشاد زرين قلمي(ميثاق)

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0