دوشنبه ۵ آذر
البرز استوار شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۴۷۶۴۰
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
بر سنگ لوحِ سخرهء البرزِ استوار
روئیده تک درختی وپوشیده از غبار
آویز و سربه زیر چو یک طرحِ بی نظیر
صد آفرین به خالقِ این نقشِ ماندگار
پیوستِ لوحِ چشم نوازِ درخت و کوه
نقشِ زلالِ چشمه و یک جویِ بیقرار
بالایِ جوی منبرِ هموارِ آبشار
اطراف جوی منزلِ گلهایِ بی شمار
قابِ ظریفِ ذهن عجب میدهد جلا
آوازِ مرغِ کولی* وتکرارِ کوهسار
تندیسِ سنگ و صحنهء زیبایِ جویبار
هرگوشه یادگارِ توانایِ کردگار
بامن بیا به دیدنِ یک گوشه از بهشت
بامن بیا به دیدنِ البرزِ پایدار
۱۴خرداد۹۵جلال پورسلیمانی
*مرغ کولی=پرنده کمر کولی.بلبل کوهی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.