سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
نقدی که بر اساس مهروزی و اخلاق محوری صورت نگیرد . به هر بهانه ای که می خواهد باشد دلسوزی یا غیر دلسوزی دست گیری یا تخریب نویسنده و یا شاعر توسط مدیریت صفحه و یا ریاست سایت حذف می گردد. نقدی که کوچکترین خراشی بر ساحت مقدس احساس انسان شاعری هر که می خواهد باشد مبتدی ، اماتور یا استاد، وارد نماید هیچ ارزش ادبی ندارد ، بلکه مایه فساد و تباهی قلم نیز می گردد. مدیریت سایت ادبی شعرناب سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)