سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
درود بانوی عزیزم
شعرزیبا وبااحساسی بود
آفرین
ولی کمی هم نیازبه ویرایش داره
که چون اجازه نقد دادید نکاتی رو عرض می کنم
ابتدااینکه این یک مثنوی غزل هست که درون مایه اش عشقه
وزیبا هم هست
اما ازلحاطظ وزنی دچارمشکله وبایددرست شه
دربیت اول قافیه مشکل داره ووصف وقلب باهم قافیه نمیشند
دربیت دوم هم یعنی درمصرع دوم بیت دوم
در ثنای تو بباشم هرروز همچون بهاران کلمه ی
کلمه ی بباشم درست نیست ازلحاظ لفظی
باشم درسته ...........
البته بااندکی ویرایش ودقت این مشکلات کوچک درست میشه
وببخشید کمی جسارت کردم بانوی عزیزم
فقط ازجهت همفکری بود وبس
چون مشخصه استعدادخوبی دارید درکلاسیک
کمی دخالت کردم
ان شاالله که موفق باشید