سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
ناز نگاهت
تازهتر میکند مرا
معجون احساست
مجنون میکند مرا
دستان ابریات
نوازش میدهد مرا
شهد لبانت
سرمست میکند مرا
شربت زبانت
مداوا میکند مرا
موسیقی صدایت
به رقص درمیآورد مرا
آهنگ کفشهایت
نوید وصل میدهد مرا
باران عشقت
بهار میکند زمستان مرا
شبنم چشمانت
بارانی میکند چشمهای مرا
برق نگاهت
روشن میکند سرای دل مرا
تکرار عشوههایت
تنظیم میکند ساز دل مرا
رقص و آوازت
هنردوست میکند مرا
خوشتراشی اندامت
پیکرهشناس میکند مرا
پیراهن رنگینت
رنگین کمانی میکند دیدۀ مرا
نسیم نفَسهایت
زندهتر میکند مرا
برف سینههایت
به آتش میکشد مرا
گرمای بدنت
آب میکند برف فاصله را
بستر سپیدت
آرامش میدهد مرا
مهتاب عشقت
روز میکند شبهای مرا
رؤیای شیرینت
بیدار میکند مرا
و رؤیایی بودنت
بیخواب میکند دل مرا!
اردیبهشت 1389 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
1.این سروده، خواهر (یا برادر) دوقلوی (البتّه) ناهمسانِ یکی از طنزسرودههای نگارنده است به نام «خفّاش عشق»، که وی، قصد دارد آن را پس از انتشار این سروده، منتشر نماید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.