فرودآمدم ، شصت اندیشه ات
این؟ .........منم!
پریشان ام.....؟
پریشان ات
یادات باد ........عشق
منــــــــــــم؟
پریشان حال بی حاصل
عاشق ام ،دردم
تو.......
به گیسو
به شانه
ســــــــــرم!
شب به نازت یادمی کوبم
این ! منم یادم...عشق ات
کوبه در دستم
پریشان حال و دردردم
عشق می کوبم
به در ....
در درد بی فرجامی ام
آمدم تا یادخود کوبم
به بام سبز رویاهای خود
زیبا ،نشستی برلب طرف چمن در باغ رویاهای من
سینه بگشا
بس افق طوفانی است
من به آغوش ات
ای همه شیرین ترین
شیرین من
گیسوان درسمت عشق ات
ناز باداست وبه کشتی بادبان
باد بان بگشا؟!
به طوفانم
به طوفانی ترین چشمان تو
من همه دردم بخود
دردامن بیداری ام
آه می آیم ............
من ام ؟!......من
بازبگشا..........لای ....دراین.....لب شیدایی ام
آه...........ماندم تاسحر
شبگیرصبح ام !راه ده؟!
خوب می دانی
پریشان ات ...من ام ؟!
این همه درمان درد وچشم بیمارت من ام
چشم بی باران من ام
این درد هجران ات من ام
بال بگشا
من همه دردم
عزیزام
من پریشان ام
پریشانِ پریشان زاد دریادات
پریشان خاطرام، عشق ات
بیا کشتی فراندازدرخشکیده چشمان
وشاید....عشق بارد لحظه ی باران
وجان گیردضمیرم
زین رمق درچشم شب باران
بیا از سربه زن نی را
به شادی زن
سرود صبح بارانی
به آواز سَحر در سِحردامان ات
به این لمس شکوه صبح بارانی
که هستی، هست
زیبا درلب شیرین کلامی ها
تو ره بگشا .....
به بن بستم
شکوه سبز بارانم
به چشمانم همه یک انتظار سبز می بارد
که آیی ...عشق آید دربغل در هاله ای ازنور
علی ناصری 11/2/95