شنبه ۳ آذر
بوی بهار شعری از هوشنگ زاهدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۴۶۶۸۱
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب هوشنگ زاهدی
|
مرکبی بین ازصبا شا دان وخندان میرسد
درنفس هایش عجب بویِ بهاران میرسد
میدهد باهر دَمَش بر دشت و صحرازندگی
دیگر عالم در نظر دور از زمستان میرسد
خندۀ گل در چمن باری دگر حاکی ز آن
بلبلی عاشق بزودی در گلستان میرسد
عمر کوته را مکن مأنوس با ایام غم
چون پس از هر ظلمتی خورشید تابان میرسد
حسرت از دی پوچ واین تشویش فردا بی ثمر
یارِ سرمستم نگر حالا خرامان میرسد
محفلی از عشق باشد یار باساقی به بَر
مطرب اندر راه وبرما وی بیک آن میرسد
در کنار چشمه ای چون سلسبیل با نرگسان
هر مَلَک دربزم ما با ذکر قرآن میرسد
چونکه کردی زاهدی از عشق دل را با صفا
بر تو هردَم لطفِ معشوقست آسان میرسد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.