چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: بی تو چگونه سر کنم
به یاد و الهام از شعر / همین و بس/ اثر بانو لیلا بابا خانی و تقدیم به همسر عزیزم ( ز-ب)
**
**
بی تو چگونه سر کنم
این شب غم سپر کنم
بی تو چگونه بگذرم
من سفری دگر کنم
**
بی تو به که نظر کنم
من نظرم – نظر کنم
چگونه دل رضا کنم
به جز تو من نظر کنم
**
دل به تو خو نموده ام
دل به تو من سپرده ام
من به تو رو نموده ام
من به تو خو نموده ام
**
سرو و سها ی من تویی
سبز و حزان من تویی
جم و جمال من تویی
نی و نوای یه من تویی
**
رمز ه بقا یه من تویی
جاه وجلال ه من تویی
وصف کمال ه من تویی
چون و چرا یه من تویی
**
حال و هوای من تویی
که مقتدا یه من تویی
کم و کمال من تویی
زینت ه نام ه من تویی
**
حس وهواس ه من تویی
نرگس ه مست ما تویی
باده و جام ه من تویی
شهد و دوا یه من تویی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/2/7-بداهه- تقدیمی- ناتمام- دوت – مشاعره- (ه – یه) بدل از کسره برای راحتر خواندن تصنیف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است