جمعه ۲ آذر
درس عبرت پس کو ؟؟؟؟؟؟ شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۲۳:۲۸ شماره ثبت ۴۶۳۸۰
بازدید : ۴۷۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
به نام او
که شاهد بر من و ماست
من و انبوه فراوان سوال
چه کسی
هست
دهد پاسخ من
انتظارات مرا پاسخ کو ؟
انتقادات مرا
کیست جوابی بدهد
اعتقادات مرا کیست ؟
تمسخر نکند
یا به ذهنش متبادر نکند....
میرسد روز و شب و ظلمت آن می گذرد
آنکه بی رحمانه
می درد
میبرد میخورد
خرج می کند
جمع می کند
تا به بالا بکشاند خود را
و یکی تنها است
حرف او هیچ خریدار
ندارد گویا
قصه تنهایی
باز تکرار شده
و قلیل من عبادی الشکور
هست
تا وقت ظهور
درس عبرت پس کو ؟؟؟؟؟؟
و خاموشی نور شمع بیت المال را
افسانه می دانند
این روزها ایام ولادت اوست
افتخار بشریت
یا علی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.