جمعه ۲ آذر
رفتی و هر جا ز خود عطر محبت ریختی شعری از سید رضا کاظمی اندبیلی
از دفتر تقدیر سردم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۵:۳۰ شماره ثبت ۴۶۳۶۷
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سید رضا کاظمی اندبیلی
آخرین اشعار ناب سید رضا کاظمی اندبیلی
|
رفتی و هر جا ز خود عطر محبت ریختی
با تاری از گیسوی خود ما را به دار آویختی
بر در و دیوار شهرتصویری از خود ریختی
آویزی از تمثال مرگ بر سینه ام آویختی
تشنه لب کردی مرا با آن لبان غُنچه ات
لب چشمه بردی و لَـَه لـَه زَنان آویختی
دیوانه ای کردی مرا با روی چون ماه خودت
کردی نشان کودکان ما را به سنگ آویختی
شهره یه نیکی بُدم تقدیر کَج اَفسار بُرد
اســم ما دیوانــــــــــــه بر دیوارها آویختی
تا نشان این جُنون حادث شد این دلبسته را
مَقـــتَلی خواندی مرا با خونِ دل آویختی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.