يکشنبه ۲۷ آبان
ترانه سرا شعری از علی میرزایی( هیچکاک)
از دفتر سرگیجه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۴۶۲۴۶
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)
|
شعرهایت را با طلا مینویسم
یا با خودکار آبی،روی در خَلا مینویسم!!
تا بخوانندش مردمانی که قضای حاجت میکنند
با آثار توست که ملت خود را راحت میکنند
دلگیر نشو ،من ناشر شعرهای تو ام
شعری که با موسیقی سیفون میشود توأم
ترانه ای بسرا،ترانه سرای مکانهای بی ترانه
تا بنویسم آن را پشت در توالت مردانه
تا خوانده شود اثرت ،شاید تو هم دیده شوی
در این شهر هنرپرور،شاید تو یک پدیده شوی
مردم ،شعرهایت را میخوانند و میبینند
و بعد از خواندنش بر تو و شعرت می.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حالتان خوب است؟