يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بیا تا اقتصادی تر شویم و کوری چشم منافق ها و آمریکا و اسراییل و بدخواهانمان کوشیم در راه مقاوم کردن این اقتصاد بی سر و سامان...تمام ملت ایران و دولت مردهایی که همیشه غیرتی دارند باید دست در دست و پر از احساس تکلیف و همه همدل همه یکرنگ کاری را به پایان برد ای مردم...
حمایت می کنیم از صنعت داخل از این خاک پر از حاصل از این منزل ز جان و دل برای اینکه ما دوریم از باطل.
نباید چشم ها را دوخت بر دست یهودی یا که نصرانی !
مسلمانان مسلمانی نگردد گم....
شعار بی ثمر کافیست.گفتن یا نگفتن مساله این نیست!
اکنون لحظه ی کار است ...اقدام و عمل خوبند و مطلوبند و محبوبند و یک فرمان مکتوبند از آقای خوبی ها...
خداوندا به لطف حضرت زهرا نصیب ملت ما کن رهایی را از این صحرای پر کجدم....
..................................................................
علی رفیعی وردنجانی پریش
..................................................................
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد استکب عزیز بسیار عالی فرموده اید ممنون | |
|
درودها استاد انصاری عزیز ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار جالب و زیباست
مبین مشکلات جامعه
در خبر است که بدلیل نبود نقدینگی قریب ده هزار تولید کننده داخلی تعطیل یا نیمه تعطیل هستند در حالی که نقدینگی سرگردان سر به فلک کشیده است
خرم و خوش باشید