يکشنبه ۴ آذر
باور نمی کنم شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۴۵۹۵۸
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۹۵
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺷﺒﻢ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺳﺮﺷﻮﺩ
ﻋﺸﻘﻢ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺎﻭﺭ ﺳﺨﺘﺖ ﻫﺪﺭ ﺷﻮﺩ
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﻋﺎﺷﻘﯽ
ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺧﻮﻥ ﻭ ﺩﺭﺑﺪﺭﻡ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺗﺮ ﺷﻮﺩ
ﺭﻭﺣﻢ ﮐﻪ ﭘﯿﺮ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﺴﺖ
ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻢ ﺩﺭﺑﺪﺭ ﺷﻮﺩ
ﺟﺎﻧﻢ ، ﮔﻤﺎﻥ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﯿﺪ
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺣﺪﯼ ﺑﺎﺧﺒﺮﺷﻮﺩ
ﻟﻄﻔﺎ ﺑﯿﺎ ﻭﺳﺎﺩﻩ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﮑﻦ ﺑﮕﻮ
ﺍﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﭘﺎﺭﻩ ﭘﺎﺭﻩ ﭼﺮﺍ ﺧﻮﻥ ﺟﮕﺮ ﺷﻮﺩ
ﺣﺎﻟﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺷﻌﺮ ﻭﺗﺮﺍﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭﻗﺘﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺍﺛﺮﻡ ﺑﯽ ﺍﺛﺮ ﺷﻮﺩ!
ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯿﺎﻥ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﯾﺎﺩﻡ ﮔﺬﺭ ﺑﮑﻦ
ﺷﺎﯾﺪ ﻏﺮﻭﺏ ﺧﺴﺘﻪ ﯼ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﺤﺮ ﺷﻮﺩ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.