يکشنبه ۲۷ آبان
تاخیر شعری از مهدی آشوری
از دفتر حرف های بیکلام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۳۶ شماره ثبت ۴۵۸۷۳
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی آشوری
|
صبر کن شاید هوای شهر من تغییر کرد
یا که شاید خواب وصلم را کسی تعبیر کرد
صبر کن شاید هنوزم در کلاس عاشقی
یک نفر با رنگ دل از عشق یک تفسیر کرد
یا که شاید روی زیبای کسی نا آشنا
آمد و روح مرا در بی کسی, تسخیر کرد
منتظر باش و بمان راس قرار و قول خود
صبر کن هر چند در آمدنش تاخیر کرد
صد هزاران سال هم باشی سر عهدت, بمان
دل جوانتر میشود هرچند رویت پیر کرد
پای رفتن را بکش , تو خوب میدانی که او
قبل رفتن دست پایت را غل و زنجیر کرد
مدتی میشد که فریاد دلم ساکت شده
باز از روی امید این چند بیت تحریر کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
غزل زیبا و دلنشینی را هدیه آوردید
تشکر از استاد گرانمایه جناب مهر آبادی عزیز بابت نقد نافذشان
سال خوبی را برای شما آرزو می کنم
خرم و خوش باشید