جمعه ۲ آذر
نقطه چین شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۴۵۷۴۶
بازدید : ۵۸۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
یه عمره حال و روزه من همینه
توو هوای توام ، عشقم زمینه
گلوم و بغض میگیره هنوزم
ته حرفای من ...
نه دنیایی ، نه آغوشی نه فکری
نه احساس قشنگ و خوب و بکری
شبایی که حواسم پرت می شه
بگو توو گوش کی در حال ذکری
همیشه بعد پاییز و زمستون
مسیر زندگیم تغییر کرده
سر هر کوچه ای که منتظر هست
بهش می گم که عشقم دیر کرده
من دیوونه رو هرجا که دیدی
ازم روو برنگردون چون غریبم
بزار اون که کنارت ایستاده
بفهمه من واسش مثل رقیبم
علی رفیعی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است