جمعه ۲ آذر
آرزو شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۷:۳۵ شماره ثبت ۴۵۷۳۴
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
38-آرزو-1394/12/27
سکوت می کنم!!
شاید بهاران گذر کند
از سرزمین من
بی حسرت کلام.
روزی شکوفه خواهم داد
بهاران را
روی لبان تو
آزاد از تداوم تکرار
بی سایه، بی پندار
"حسین زرتاب"
پ-ن: بهاران بی بدیل و خجسته و رستاخیز
طبیعت
و انسان را
با هزاران شاخه گل نو رسته به
همه عزیزان و همه انسانها فارغ از
رنگ و نشان و آزاد از
نژاد ، جنسیت و مذهب تبریک می گویم
امید در سال پیش رو
چندگام هر چند کوتاه به
عدالت
صلح
و آزادی
نزدیک شده
و جهانی زیباتر از امروز داشته باشیم
بهاران بر همه شما خرم و خجسته باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده بسیار زیبا و امید بخش
سال خوبی داشته باشید