سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
«کمتر از لحظهبودن دنيا!»
آه میشوم من
با اشک روان هر کودک
که گاه تنها
تکّه نانی خواهد از بابای شرمسار!
غمگینم!
از گریۀ کودکان آن روسپی!
از اسارت اندیشۀ اندیشمند!
و از دریغورزی یک آه، در بساط گدای مرده بر لبِ جوی!
...ولی شاد باید بود
به یاد سخن آن شیدا
به یک لحظه بودن دنیا
به سبز بودن جنگلها
به درخشش شبنم گُلها
به صفای گذر آب روان
خندۀ بیریای یک کودک
آب نوشیدن کبوترها
کمتر از لحظه بودن دنیا
کمتر از لحظه بودنِ
دنیا!
اردیبهشت 1389 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
|
|
نقدها و نظرات
|
پی نوشت یکی از اشعار استاد فکری احمدی زاده ی گرانقدر بود بسوزد پدر فقر...چه شرف ها که بر باد نداد !!!! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز
مبین مشکلات جامعه