جمعه ۲ آذر
نجوا شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۴۸ شماره ثبت ۴۵۴۲۹
بازدید : ۵۳۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [08.11.15 02:07]
به نام او که اوست
در خیالم باز گفتم چشم ها را باید شست
من تو را می بینم
در سبزی برگ های درخت
در طبیعت
در دشت
من تو را هر لحظه می خوانم با نگاهم
آرامشم در پرستش
در دست های خستهام
در اشک های خشکیده ام
در دل شکسته ام...
پاسخی از سوی توست
من قدم بر خاک آفرینش می زنم
سجده ام بر خاک
سجده خاک بر من
تو بهانه می شوی
خاک از من
خلقتم از خاک
در دیاری که همه آیینه را شکسته اند...
چشم ها را بسته اند...
حرمت پاکی شقایق را زیر پا له کرده اند.،
گاه گاهی آرزویم این است...
بی محابا گرچه کفر است...
جان ز خود بستانم
گر چه کفر است
در دیاری که عاشقی تشنه صداقت است
کفر را در سبد سادگی صداقت عرضه کنند
نیما آسمند
1394/7/19. 22:11
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.