دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
" به نام حضرت دوست "
با تو باید عاشقی کرد..
باید دست و پای دل را بست
و
سپرد به ضربان های اشباعِ گستره ی سینه ات..
تنگینه ی این دل را
چاره توئی،
تو که وسیع و بلندی و بی انتها...
با تو باید عاشقی کرد..
عشق را باید
قطره قطره،
از پیاله ی شورآفرینِ چشمانت نوشید،
آن هنگام که
چکّه های نوشینه ی مهربانی ات،
غلیظ شُرّه می کند
بر نهالِ نورسته ی گونه ات...
با تو باید عاشقی کرد..
آن هنگام که
حسی نوین می دود
در بی کرانگیِ سرخینه فامِ زلالِ عروق،
می درد یاخته یاخته
پیرهنِ اشتیاق را،
در می نَوردد بلندایِ انکار را
و
آوار می شود، گریز...
با تو باید عاشقی کرد..
پشتِ تیره گونِ شبِ نبودنت،
صبحِ امّیدِ آمدنت
ترانه ی شوق می سراید...
خوشا صبحی که آغازش تو باشی..
"دلشید" ..بهمن نود و چهار
**********************
دلگویه :
گندم از گندم
برویَد ،
من
زِ "تو " ...
"دلشید"..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.