يکشنبه ۴ آذر
باغ فدک شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۴۵۲۱۰
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
تومگربرلب آبی به هوس بنشینی
ورنه هرفتنه که بینی همه ازخودبینی
_______________________
باغ فدک
تو که عنوان شده ای در دل من بنشینی
به کدامین هدفی یا به کدام آئینی
به چه منظوز در این باغ حیا میگردی
و چنین خوشگل وباوسوسه گل می چینی
مگر از مشرق عالم نگرفتی نشات
که سرا در گل دامان غزل بگزینی
به غریبانه ترین صبح صداقت سوگند
که تو داننده ترین محرم در بالینی
صدف بحر بلوغی نفس ات آفاقیست
خوش ترین رایحه ی ساطع هر آمینی
راه ابریشمی عشق زمین تا به فلک
زلف مشکین تو بود ای همه تن شیرینی
غزل از خوی گفتن به سلیم آسان نیست
که مدام عاشقی از باغ فدک می چینی
پیرنظر "سلیم"
در رکاب حضرت لسان الغیب الرحمه شبنه 24/11/94
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست