جمعه ۲ آذر
مرا ببین شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۴۵۰۸۱
بازدید : ۶۰۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
به نام او که اوست
امشب مرا از میان این همه شکستگی بخوان
میان این همه شکستگی مرا دو باره خنده کن
چه عاشقانه می شوی میان گریه های من
عزیز لحظه های بی تو بودنم.....مرا ببین
مرا به تیغ می کشد نبودنت
مرا میان کابوس های بی تو بودنم رها مکن
تمام التماس من تویی...عزیز من بیا
مرا ببین میان این همه دروغ ها که گفته ام بدون تو همیشه سر شود شبانه های من.........
مرا میان این دروغ ها که گفته ام ببین
دروغ من ببین...تو باورم مکن
تو خنده ام ببین و باز باورم مکن
چگونه مانده ام بدون تو...
عزیز لحظه های بی تو بودنم....مرا ببین
تو را به التماس می زنم صدا مرا ببین
که جام صبر من شکسته است
ببین چگونه قامتم شکسته است...مرا رها مکن
تو اوج بودنی و من به انتها رسیده ام
نفس نفس شماره می شوم
عزیز من نبودنت بس است...مرا ببین
همیشه ادعای من قسم به موی توست که بی تو مرده ام
چه ساده دوست دارمت..
عزیز من نبودنت بس است....
مرا ببین
نیما آسمند ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۳۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.