چهارشنبه ۱۶ آبان
ساعت صفر برجام شعری از مجید فتحیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۴۴۹۷۳
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مجید فتحیان
|
بوسه هم
آزاد شد
و تعبیر
آن همه خواب های پریشانیمان
تفسیر نشد
بوسه هم
آزاد شد
اما نه گران
ارزان شد ...
و دلمان سوخت
برای دکان سر کوچه یمان
و انبار پر از بوسه آن
و کمی هم نگرانیم هنوز
برای آن شاپرکی
که درآن شلوغی بازار
گم کرده بود
راه خانه را ...
و حیران و پریشان
در آن کوچه بن بست
که حالا شده بود
باز
در طرحی از
آزاد راه
که در آن وصل می شدیم
به دریای شمال
و نفهمیدم هنوز
که چرا خانه مان را
ساخته بودیم
بر سر راه
بوسه هم آزاد شد
و دیگر خبری از
صف دلبرکان
پخش نشد
به جز پری از
شاپرکی
که جان داده بود
در زیر دست و پای
صف آن کوچه بن بست
که حالا شده بود
باز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار جالب و زیبا
موثر و پر معنی
مبین مشکلات جامعه