جمعه ۲ آذر
ریز باش شعری از فرامرز حقگو
از دفتر عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۱ شماره ثبت ۴۴۷۶
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فرامرز حقگو
|
[size=24]
دانه درشتها غربال نمیشوند نخاله اند
فرصتی مانده ریز شو [/size]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.