يکشنبه ۲۷ آبان
ضمیر مرد شعری از ندا حبیبی(دختر پاییز)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۴۴۵۹۷
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر ندا حبیبی(دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب ندا حبیبی(دختر پاییز)
|
این لحظه ها بی تو برایم درددارد..
.
بی تو منو ایشان جوابی فرد دارد
.......
حالا نبودی و ندیدی حرفها را...
.
ناگفته هاشان بوی هجرو طرددارد
......
ازبس نبودی پای شعرم لنگ مانده
.
هرقافیه ضعف ضمیر مرد دارد
......
فصل بهارم رنگ پاییزی گرفته
.
این صورتی ها هم نقابی زرد دارد
...
گرمی گرفته خاک سردو سنگ صبرت
.
آتش برای من هوایی سرد دارد.
....
حالا تمام شعرهایم را شنیدی
.
هرجمله ای پایان اسمت گرد دارد
....
#دخترپاییز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.