سه شنبه ۶ آذر
\ن\ شعری از ارسلان اسکندریان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۰۹ شماره ثبت ۴۴۴۹۵
بازدید : ۹۱۳ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر ارسلان اسکندریان
آخرین اشعار ناب ارسلان اسکندریان
|
نشسته ام به مرور کسی که بود اما ...مرور میکنمت توی روزگاری که
نه تاب مانده تحمل کنم بدون تو و نه تاب این همه دوری و بی قراری که...
چه عهد ها که شکستی،دروغ ها گفتي و بعد آن همه باز این امید با من هست
که مثل آن همه رفتن دروغ باشد و من تو را دوباره بگیرم از انتظاری که
چه کار ها که نکردی و دور بود از تو... چه گریه ها که نکردم _ و دور بود از من! _
کجا شکستن و من... یا کجا تو و رفتن... چگونه باور این غم که دوست داری که...
از اشک مادر و حرف رفیق ها گفتم به حالتی که حضورش همیشه با خود داشت
نه فکر میکنم و... بعد یادت افتادم،اگر چه سعی کرده ام نمی گذاری که...
سراغ آمدنت را گرفتم از قرآن ... خدا دلش پر بود استخاره بد آمد
خدا کند که خدا راستگو نباشد تا عقوبتت نکند در جواب کاری که ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
حس وحالش خوب بود
گرچه تغزلی بود وعاشقانه
اما قالب غزل نیست
موفق باشید