سه شنبه ۶ آذر
واقعه شعری از ارسلان اسکندریان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۴۴۲۹۲
بازدید : ۹۱۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر ارسلان اسکندریان
آخرین اشعار ناب ارسلان اسکندریان
|
باران خون ميبارد از ابری که از سر هاست
غوغای ابراهیم و اسماعیل و معجر هاست
آتش به هر سو ميدود دنبال بانویی
او که مصیبت دیده ی داغ برادر هاست
جمعیتی در برگرفته حجم مردی را
مردی که حجمش وسعت دنیای باور هاست
اسبی که می بارد شبیه آسمان بین
جمعیت مظلومه ی اولاد و خواهر هاست
سرها شناور روی دریایی که از نیزه...
ماهی شناور بین بی حد شناور هاست
هر مادری تنگی شکسته پیش رو دارد
اینجا محل اعتکاف کل مادر هاست
پایان جنگی سخت و روزی سخت و ماهی سخت
آغاز دردی تا ابد در بین آخر هاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.