شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محسن ملک زاده(رهگذر)
آخرین اشعار ناب محسن ملک زاده(رهگذر)
|
بسمه تعالی
اشک در چشمِ ترم هیچ به جز تکرار نیست
راهِ پیوندِ دلت با دلِ من هموار نیست
از بناهای کهن،تجربه ام فهمیده است
مانده از عشقِ نخستین فقط آوار نیست
مثلِ یک شهر که با دود و دمش خو کرده است
مردنم در تو اگر دیر،ولی دشوار نیست
لای موهای سپیدم رخ یک زن خفته است
نذرِ او موی سیاهی که به سر بسیار نیست
در تلاقی به نگاهت نفس از سینه پرید
رسمِ کشتن قبلِ هر تیر مگر اخطار نیست
همچو یک کودک گستاخ که در مدرسه زیست
بودنت با من اگر سخت ولی اجبار نیست
سرزمینی زده از عشق نمیخواهیم چون
در زمینی زده از عشق دلی بیدار نیست
رو به هر آینه بردم ترکی خورد و شکست
بخت از بنده نوازی هدفش آزار نیست
ساده گویم نفری جای تو در قبله نشست
پر کشم سوی خدایی که ز،کس بیزار نیست.
م.م،رهگذر
۹ بهمن ۹۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بخت از بنده نوازی هدفش آزار نیست
ساده گویم نفری جای تو در قبله نشست
پر کشم سوی خدایی که ز،کس بیزار نیست.
درودبرادرخوبم
بسیارزیبا قلم زدی