پنجشنبه ۲۴ آبان
جمله ی ماضی شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۱۱ شماره ثبت ۴۴۳۵
بازدید : ۹۹۸ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
وای اگر دشمن ز اعمال شما راضی شود یا اگر فخر بزرگان جمله ی ماضی شود
اتکا جز بر خدا باشد سماجت بر گناه وای اگر پرگارتان بر محور بیضی شود
در شگفتم از شما عشرت نشینی بعد جنگ اینچنین از درد مردم بی خبر قاضی شود
با سلامت زندگی کردن بدان شیرین تر است از سفارشها ندیدم از تو اعراضی شود
آنکه یک روزه شده بر گنج قارونی سوار یا که دزد است یا که از بالاتر اغماضی شود
منصبی داند به تو باید که بذر افشان شوی هر کسی آید به این سو صاحب اراضی شود
از چه رو گیر سه پیچه میدهی طوفان به ما انتظار داری که حاجی فرد مرتاضی شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.