سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
شعرزیبایی بود
البته دوستان نظراتی داشتند که من موافق نیستم
با انها
من این اشکال راوارد نمی دانم که گفتند فضاسازی مناسب نشده و اسلام وآریا باهم منافات دارند
کجا اسلام با اریا مخالفت داشته ویاداره
کجای اسلام به تمدن ما توهین یا اهانتی کرده
که باهم دشمن باشند ماهم درواقع اریایی هستیم
وهم مسلملن واین اصلن باهم هیچ گونه منافاتی ندارد
وبه نظرمن شما خواستید درواقع پیوند صلحی ایجادکنید بین ایران الان وایران باستان واسلام وآریا که متاسفانه بعضیا با تعصب نابجا دارند بین این دو جنگ ودعوا برپا می کنند
وخواستید دوستی برقرارکنید بین اریایی بودن ومسلمان بودن
وبسیارزیبا هم بیان کردند منظورتونو واین کاربدی نبوده
باتوجه به عکسی که بالای نوشتشون هست
به راحتی میشه
منظورتونو رو ازشعر فهمید وجبهه گیری نداره این سروده
چون نه بد اسلام راگفته ونه بد آریا را
هیچ کدام رانفی نکردید که دوستان به مخالفت پرداختند
وبه نظرمن زیبا بود
موفق باشید برادرخوبم
احسنت
آریایی بودن یک مسلمان
یا یک مسلمان اریایی بودن خیلی هم عالیه
وباهم منافاتی نداره
بلکه خیلی هم خوبه که هم ازیک نژاد برترهستیم
وهم مسلمانیم ودررکاب ائمه
واونجایی هم که گفتید حجاب خواهرم چادر ودوستان جبهه گرفتندهم اصلن این ایراد وارد نیست
چون شما که جمله ی امری نکردید که حجاب حتمن باید چادرباشه
گفتید حجاب خواهرم چادره خیلی ساده
فقط شاید ازلحاظ ساختاروشکل ظاهری وزیبایی وپردازش جمله هاکمی ضعف داشته باشید
وبهترازاین هم می توانستید بیان کنید
ماناباشید برادربزرگوارم