يکشنبه ۲۷ آبان
خیال شعری از محسن پاده بان
از دفتر خیال نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۴۴۲۶۵
بازدید : ۱۶۶۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محسن پاده بان
|
چه احساس قشنگی هستی
اوج پرواز ،خیالی هستی
نقش در نقش
عشق در عشق
به وجودم بستی
لانه ی مرغ هوا آرام است
تخم از جنس بلور
جوجه از خطه ی نور
طرح در طرح
شاپرک ها همه در گیر گُلند
تو فراتر از جو
تو فراتر از باد
سمت آن آبی تر
سهره ایی دیدم از جنس درخت
قاصدک را به ضیافت میبرد
به تولد ،به نور
به زمانی پرشور
زیر اشکفت زمان
با دلی پر احساس
پیرمردی می زد ساز
دختری دیدم در آغوش پدر از ته دل میبرد ناز
عشوه ها را می برد
واژه ها را میخورد
زنی دیدم لب رود
با کاسه نور حمام نوازش میکرد
و خدا بود در آب
کمی آن بالا تر
بعد از آن چاله نور
من خدا را دیدم که جهان را می پخت.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
بسیارزیبا بود