جمعه ۲ آذر
ما اشتباه بودیم شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۴۳۷۵۱
بازدید : ۸۲۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
روزیکه میگذشتی از هرچه بین ما بود
قاضی چکش به دل زد : تقصیر هر دوتا بود
من تای اول از آن گم کرده گنج بودم
آنسو تو تای دوم جرمی که سنگ ِ پا بود
من سرد وُ بی تحمل خودخواهیم فراوان
لجباز ِ جنگ ِ قدرت ، قهرت که آشنا بود
گاهی نشد برایت یک شاخه گل بگیرم
هیهات از محبت ، رفتارها جفا بود
در فاز ِ دل سپردن باور تو را نمیبرد
دریا کنار ِ دستم بی آب وُ در کُما بود
گاهی نشد سراغم از تاب ِ دل بگیری
چشمی که بسته بودی بسیار بی وفا بود
میلم نگفته بودم ، دستت کشیده ماندی
در لحظه های شادی تصویر بی صدا بود
عمخوار ِ من نبودی دلبر تو را ندیدم
ما اشتباه بودیم ، دنیای ما جدا بود
درکوچه ها شنیدم دلسرد میسرودی
ماندن چه سود دارد جائی که انزوا بود
گفتی که رفته ای تا سقفی به سر نریزد
افسوس وُ شوق ِ پایان ، باقی ی ماجرا بود
محمد محسن خادم پور _ ۱۳۸۱
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و بسیار زیباست