يکشنبه ۴ آذر
انقلابی عشق شعری از شمیلا شهرابی
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۴۳۵۸۵
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب شمیلا شهرابی
|
دعوت کن !!
مرا به انقلاب بوسه ات
کودتا کرده ام ،در آغوش
شب بو ی موهایت
مشت گره کرده ام را
بفشار...
که شعاره ،
نمی خواهمت
از ترس سرباز،مصلح چشمی
که تیر درد بر یاقوت قلب
می نشاند...
دعوت کن !!
مرا به انقلاب بوسه ات
که به لبیک لبت
سَر میدهم
که تا خونی در رگ من است
نگاهت مرا
راهبر است...
دعوت کن !!!
مرا به انقلاب بوسه ات
به وحدت هم آغوشییت
پیغام جنگ دارم
با همه مخالفان عشق
کودتا کرده ام
در آغوشت
میان بستر نرم و...
بازوان آهنینت
پ.ن : وعشق شیرین ترین کودتای زندگی است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.