سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)
آخرین اشعار ناب موسی ظهوری آرام(آرام)
|
در دیارمان
کهن سرزمین یلان
در آن زمان
که فروهر های کیان
به تقدیس می ستودند
وارونا
میترا
الهه های نور را
اژنگیان در ظلمت فرو رفته
دیوان پلید
اهریمنان بد نهاد
حکم می راندند
به بیداد
اراده اورمزد
از تبار ماد
زرتشت بزرگ زاد
*************
بود لیکن
نطفه ی او
از پاکی پورشسب(پدر زرتشت)
از عصمت دغدو(مادر زرتشت)
****************
مردی از تبار رسولان
اهورایی پیامش
پندار نیک
گفتار نیک
کردار نیک
همیشه جاودان
***********
آنجا
که آتش
این عنصر پاک منور
نمادی مقدس می نمود
کج اندیش مردمانی
مضحکانه
گبران آتش پرست می خواندند
این موحد پاک بندگان را
*****
نمی دانم
می خوانید من را
اینچنین یزدان پرست مزدیسنان آیا؟
فاش می گویم
شما را
مسلمانم
مسلمانم
خدا را
آنچه را گفتم در اینجا
بسر بردم
به حق آن نیاکانم
وفا را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.