شنبه ۳ آذر
همین کافیست شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۴۳۴۶۹
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [30.12.15 07:46]
به نام او که اوست
..همین کافیست..
خواب چشمانم را در آغوش می گیرد
تاریکی آشناست
وسوسه بیدار شدن در ترس مفقود می شود
تو در یادها روئیده می شوی ..
همین کافیست
صدای تو همیشه جاری
لبخندی کوتاه
آشنا و غریب....
همین کافیست
روزها در شوق خسته
شب در تاریکی بیدار
خلوتی در خویش
شب نوازش رویای تو
لحظه رسیدن راه به پایان رسیده بود
زلال آب در مرداب
فواره ای رو به آسمان
من نظاره می کنم در خواب...
همین کافیست
گذشتی و گذشته در من بیدار
و من در خواب
اگر میان قصه های شبانه ات نیستم
خرده بر من گیر...
همین کافیست
نیما آسمند 1394/8/2 2:13 am
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.