جمعه ۲۵ آبان
نصر الله شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۳۰ شماره ثبت ۴۳۳۶
بازدید : ۹۸۴ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
دین نباشد غیر عشق و اعتقاد اندر عمل بی خلوص اندر عمل باشی چو طلحه در جمل
همچو نصرالله ترا نصر خدا آید به چنگ گر نباشد اعتقادت همچنان حزب امل
نفس سرکش از چه در انسان نمی گیرد قرار بنگری در نفس خود بینی بسی چرک و دمل
کربلا دانی چرا شد نقطه عطف جهان چون نبوده ذره ای شرک بر وجودش مشتمل
گر تو در فکر و عمل گشتی چو سقا در فرات طالعت روشن شود چون مشتری اندر حمل
گر چو (طوفان) ذره ای زشتی رود در کار تو رهروی راه حسین نتوان ترا گفت محتمل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.