شنبه ۳ آذر
رفتی نگفتی ناز نین.... شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۴۳۰۸۲
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
رفتی نگفتی نازنین،آرام دنیای منـــــی
هرشب دعا کردم بیا،مهتاب زیبای منی
رفتی و گفتی بی وفاست!اما نپرسیدی چرا؟
هرگز ندانستی که تو، در خواب ورویای منی
هرشب میان گریه ها، دلتنگ رویت میشوم
در ازدحام کوچه ها،در آرزوهای منی
شمعی چون پروانه ای هرلحظه بی تاب توام
خاکسترم کردی ولی،پرواز ریبای منی
دیدی،تمام دفترم،لبریز از یاد تو است
در این هواے بی کسی شور غزلهای منی
کبری مینایی جاوید( مینا)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.