دوشنبه ۵ آذر
روزگار ما ... شعری از اصغر زند
از دفتر دفتر نخست نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ۰۱:۲۸ شماره ثبت ۴۲۹۲۳
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۴
|
|
عصر خالی از هر چه مهر و عشق
عصر اینهمه کلیشه های تا همیشه زشت
عصر ریشه کردن بذرهای شک
عصر این همه نماد نابجا
عصر استحاله ی خدا
عصر شاخه کردن ریشه های درد
عصر قد کشیدن دیوار های یاس
عصر برگ کردن شاخه های غم
عصر بار دادن تردیدهای تلخ
عصر مسخ آدمی
عصر هیچ و پوچ
عصر بیش و کم
عصر حیله و دروغ
عصر بی فروغ
عصر سرد
پا نوشت:
عصر نوبل و اسکار و گلدن گلوب
عصر غرش بمب و موشک و تفنگ و تانک و توپ
عصر ناز و خون
عصر این همه جنون عصر کودکان بی گناه عصر آه عصر رد شدن ز روی کشته ها برای رفتن بهشت عصر زشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.